• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 7 دی 1399
کد مطلب : 120043
+
-

کیوسک/ روزنامه نیویورک تایمز [آمریکا]: طغیان ویروس در آفریقا


نیویورک تایمز در گزارش مفصلی به موج تازه شیوع ویروس در آفریقا پرداخته است. به نوشته این روزنامه، نوع جدید ویروس کرونا که در آفریقای جنوبی کشف شده، به سرعت در تمام این کشور در حال پخش است و همین باعث نگرانی در مورد وضعیت کرونا در کل قاره آفریقا شده است. به نوشته نیویورک تایمز، تاکنون در کل قاره آفریقا 2میلیون‌و600هزار مورد ابتلا و 61هزار مرگ ثبت شده است.

روزنامه گاردین [انگلیس]
آزمایش داروی کرونا در انگلیس


روزنامه گاردین در گزارشی به آزمایش یک داروی جدید در انگلیس پرداخته که امید به جلوگیری از ابتلا به کرونا را افزایش داده است. این دارو بر پایه آنتی‌بادی ساخته شده و ممکن است مانع از بیمار شدن افرادی که در معرض کرونا بوده‌اند شود. به نوشته گاردین، این دارو برای مواقعی کاربرد دارد که برای تزریق واکسن دیر شده و می‌تواند محافظت فوری و طولانی مدتی را برای بیماران فراهم کند.

روزنامه الاخبار [لبنان]
اندونزی  در پی رابطه  با اسرائیل


روزنامه الاخبار گزارش نخست خود را به‌احتمال عادی‌سازی‌ روابط اندونزی، کشوری با بیشترین جمعیت مسلمان در جهان با رژیم صهیونیستی اختصاص داده است. براساس اطلاعات موجود، اندونزی امید دارد پس از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه خارجی با چراغ سبز آمریکا به‌دست آورد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید